現在,才懂得, 溫柔不是一種性格,而是能力。
是一種理解,體貼,支持,善良的能力。

 

謝謝那些 在我成長過程中,溫柔對待我的每一個人,很抱歉 我現在才懂,也很感謝,我終於明白。

原來,真的要等到你有了某種能力,才能看的到某些東西(聽起來有點恐怖,絕對不是指陰陽眼啦XD) 

 


我想表達的,是 當自己懷有善意,才看的到別人的善意,自己體貼,才能感受到別人的體貼; 而當自己有愛,更懂得愛,才能看的見愛,遇到愛 smile 表情符號

 

Last night, lots of thoughts and memories came up into my mind. I think of lots of people and the way it happened btw them and me. I felt greatful for their gentle and kindness to me. Now, i believe that when u become a gentle person with wisdom then u can notice other's gentle and wisdom to u.
Thank u to all the people in my Life and the gentle and generous way u treat me. That makes me to learn to be a gentle woman and generous person from now on. Thanks for the old days and for anythings

arrow
arrow
    全站熱搜

    winwill123 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()